Mit tanít a Trófea a célcsoportról?
Ha minden alkalommal kaptam volna egy ezrest, amikor az ügyfél azt mondja, hogy a mi célcsoportunk mindenki, már két villát vettem volna belőle a Svábhegyen. Valamiért a marketingben laikusok...
Ha minden alkalommal kaptam volna egy ezrest, amikor az ügyfél azt mondja, hogy a mi célcsoportunk mindenki, már két villát vettem volna belőle a Svábhegyen. Valamiért a marketingben laikusok...
2019-ben az IoT (Internet of Things), az önvezető autók és a tanuló robotok korában arról beszélni, hogy mire jó egy fejléces levélpapír kicsit idejét múltnak hat. Elsőre. Ugyanakkor egyáltalán...
Ha most ott ülsz a géped előtt és azon gondolkozol, milyen ütős promóció lenne jó a márkádnak, de nem jut eszedbe igazán extrém ötlet, a legjobb helyen jársz. Mutatok...
Ha éppen most indulsz el a márkaépítés rögös útján, biztos vagyok benne, hogy már elolvastál számos blogbejegyzést és cikket a témában, ezért tudod, hogy egy jól csengő márka nagyban...
Kisvállalkozások ügyvezetőinek visszatérő kérdése, hogy hogyan térül majd meg az a kolosszális összeg, amit marketingre szándékoznak fordítani. Igen, az irónia tudatos, a pár százezrestől a néhány milliós költésekig rúghat...
A neten sok ingyen logó tervező alkalmazásba futhatunk bele és benned is felmerülhet a kérdés, hogy bízhatsz-e ezekben, jó minőségű munkát adnak-e ki a kezükből? Átvállaltuk a nehezét és...
A kisarculat azoknak a cégeknek tökéletes megoldás, akiknek egy egyszerű logó már kevés, egy átfogó arculati kézikönyvre azonban nincs szükségük (még), vagy éppen lehetőségük. Az egységes megjelenés fontos, a...
Vannak olyan marketing eszközök, amik elég régóta léteznek ahhoz, hogy sokan csak legyintsenek – ez biztosan nem hatékony! Pedig általában túlélik még a véleményt megfogalmazó szakmai karrierjét is. Az...
Elgondolkoztál már azon, hogy a logók milyen szabályok mentén készülnek? Hogyan döntjük el valamiről, hogy jó, vagy rossz? Mit tartalmazzanak a logók és mit ne? Számtalan kérdés, amire nincs...
Hogy lehet az, hogy Magyarország a tízmillió fociedző országa, a válogatottunk pedig mégis a béka feneke alatt van? Hogy lehet az, hogy a szórólap egy faék egyszerűségű formátum, mégis...
Lehet, kicsit hatásvadásznak tűnik a cím, de az arculati kézikönyv egy olyan alapdokumentum, ami összefoglalja a céges megjelenések grafikai és tartalmi elvárásait és összes szabályát. Ha sokféle kontextusban jelenítjük...
Vannak eszközök, amik az egyszerűségükben zseniálisak. Ilyen a megállító tábla is, amit nem érdemes túlbonyolítani. A népszerűsítendő bolt, vagy akciós termék kínáló elé kihelyezve csöndben teszi a dolgát, felkelti...